середу, 29 листопада 2017 р.

Заходи до 21 листопада - Дня Гідності та Свободи

На виконання наказу начальника управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської облдержадміністрації від 28.09.2017 № 740 “Про вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні” навчальні заклади Новоархангельського освітнього округу провели цикл тематичних заходів щодо вшанування подвигу учасників Революції Гідності:
загальношкільні тематичні  лінійки, хвилини пам`яті  “21 листопада - День Гідності і Свободи”, “Події, що змінили хід історії”, “Пам’ять про героїв стукає в наші серця”; 
виставка книг та огляд періодичної преси в шкільних бібліотеках, присвячені Дню Гідності та Свободи “З чого все починалось…”;
конкурс читців “З любов’ю до України”;
круглий стіл на тему “В єднанні наша сила”;
перегляд документального фільму “Палаюча зима: боротьба України за свободу”;
виготовлення колажів та стіннівок на тему “Україна – європейська держава”;
виховні години, години спілкування: “Я – громадянин, я – патріот, я – вихованець своєї школи”, “Україна – країна нескорених”, “Революція Гідності - шлях до євроінтеграції”, “Скажи своє слово про Україну”,  “Усе моє, що зветься Україна”;
вікторина  “Люблю країну я свою: вона найкраща в цілім світі”;
конкурс  малюнків “У світі немає кращої країни, ніж моя Україна”.







Немає коментарів:

Дописати коментар